12 научно базирани съвета за отслабване без строги диети и изтощително физическо натоварване

Отслабването може да бъде много труден процес. Диетата и упражненията са изтощителни и понякога не можете да намерите време за допълване на обичайния график с нови дейности. За щастие, има много съвети и трикове, които почти не изискват сериозни усилия, но постепенно могат да променят навиците ви и да се вписват добре в ежедневието ви.

Учените смятат, че дългосрочният ефект не може да се осъществи само с диета. За да загубите наднорменото тегло и да останете на желаната марка, трябва да направите някои промени в начина си на живот. На първо място, това се отнася до здравословни навици, които не изискват много усилия. Нека да разгледаме някои съвети, които ще ви помогнат да станете най-добрата версия на себе си и да се погрижите за вашето здраве.

  1. Основното нещо е да пиете вода

Водата е от решаващо значение, ако искате да изгубите няколко килограма без много усилия. Започнете деня си с чаша топла вода и пийте толкова и преди всяко хранене. Това означава, че трябва да пиете до 6 чаши вода на ден. Това ще подобри метаболизма и ще помогне за контролиране на апетита за сладко.

  1. Не отказвайте закуска

Пренебрегването на закуската сутрин е голяма грешка. Тя започва в организма действие и определя курса за целия ден. Освен това сутрин можете да се поглезите с нещо, тъй като през деня трябва да изгорим голям брой калории.

  1. Забравете за нощното хранене

В късна вечер употребата на всякаква храна трябва да бъде спряна. Опитайте се да не ядете нищо най-малко 3 часа преди лягане.

  1. Изхвърлете използването на сладки напитки

В содата и другите сладки напитки има много празни калории. Заменете ги с билков чай ​​или много вода. Можете да добавите малко лимон или някои плодове, ако не искате да пиете „чиста“ вода.

  1. Добавете витамини към вашата храна

Плодовете и зеленчуците са страхотна възможност да направят храната ви по-здравословни и да ви напълният с енергия. В наше време има много начини за приготвяне на зеленчуци, така че те да бъдат много вкусни.

  1. Яжте житни растения и влакна

Зърнените храни и влакната бързо насищат организма и помагат при храносмилането. Опитайте се да замените белия хляб с пълноэърнест или ръжен хляб, а също и да търсите храни с високо съдържание на фибри.

  1. Намалете порциите

Яжте по-малко, но по-често. Въпреки че това не е точно диета, експертите препоръчват този метод. Ще „научите“ храносмилателната система,  да приема по-малки порции, което ще спомогне за подобряване на метаболизма.

  1. Движете се

Малкото упражнение може да се превърне в добър навик. Например, защо не се разхождате всяка вечер? Можете също така да започнете да използвате стълби вместо асансьори,  ходете пеша. Това ще бъде от голямо значение за развитието на нов начин на живот и ще се почувствате много по-добре.

  1. Станете приятели със здравословна мазнина

Противно на общоприетото вярване, не всички мазнини са наши врагове. Сред тях има полезни такива, които са необходими за здрава кожа и коса, така че не е необходимо незабавно да изхвърлите всички мазнини. Включете ядки, зехтин, авокадо и риба във вашата диета.

  1. Яжте бавно

Насладете се на храната, яжте бавно. Направете този процес приятен ритуал. Не бързайте – това само ще влоши храносмилането.

  1. Намерете полезни заместители на любимите си продукти

Има много здравословни алтернативи на нашите обичайни продукти. Можете да замените обичайните си спагети с пълнозърнести макаронени изделия, вместо сметаната за кафе, да опитате да добавите обезмаслено мляко. Тези възможности са безкрайни!

  1. Яжте черен шоколад

Да, можете да ядете шоколад и да се насладите на него! Учените вярват, че тъмният шоколад е по-добър от млечния шоколад, тъй като помага да се поддържа теглото на същото ниво. .

Както можете да видите, не е нужно драматично да променяте хранителните си навици и да възстановите цялата диета. Опитайте се да направите тези малки корекции в ежедневието си. Вижте как постепенно тялото ви се променя.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *