9 мастни храни, които подобряват здравето и формата на тялото

Асимилацията на мазнините изисква много време от тялото, което дълго време създава усещане за ситост и предпазва от гладуване и прекомерен апетит. Експерти в областта на диетологията разказват за това, кои мастни храни правят здравето ни по-силно, а фигурата по-стройна.

По-специално, диетолозите препоръчват сьомга за подобряване на здравето и формата. Тази риба е богата на Омега-3 мастна киселина, която влиза в организма само от храната, като забавя стареенето на клетките и укрепва имунната система.

Друг продукт, който е отличен източник на есенциална мастна киселина Омега-3, са ленените семена, които също съдържат фибри. В допълнение към мастната киселина, са витамините и минералите, които ви помагат да отслабнете.

Продукт, който съдържа мазнини, но е много здравословен, е сиренете, казват експертите. Преди всичко, ползата от сиренето определя високото съдържание на калций.

Също така, с друго предимство эа организма, се предоставя и друг представител на мастните храни – зехтинът.

Употребата му нормализира кръвното налягане и активира екскрецията на излишния холестерол от организма. Тоэи продукт активно намалява концентрацията на опасен холестерол в кръвоносните съдове. Същият ефект може да се постигне и с консумирането на авокадо.

>> Подарете си здраве с натуралните хранителни добавки на Bulgaricus <<<

Редовното наличие на яйца в диетата, може също да укрепи имунната система и да допринесе за хармоничното раэвитие на органиэма.. Поради съдържанието на есенциалните аминокиселини – холин, фолиева киселина, биотин, както и лецитин – този продукт има положителен ефект върху черния дроб, подобрява мозъчната функция, разтваря плаката по стените на кръвоносните съдове.

В списъка на здравословните мастни храни също фигурира и шоколадът. Този продукт се отличава с мощен антиоксидант, който регулира баланса на кръвното налягане и предотвратява възпалението в организма.

Силно се препоръчва от експертите, да се използват и бадеми, и маслини. Тези продукти са наситени с микроелементи, които предпазват тялото от сърдечно-съдови и онкологични заболявания.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *