Каква е тя – закуската за отслабване?

Каква трябва да бъде закуската, ако искате да отслабнете? Трябва ли да закусвате изобщо?

 

Въпросът, дали изобщо си струва да се яде на закуска, все още е предмет на дискусии сред специалистите. Някои смятат, че закуската не е необходима. Те обясняват това, като казват,че първобитният човек не е можел да закуси, след като се събуди, защото още не бил „уловил“ храната си. По тази логика,нашето тяло просто не е физиологично готово да приема храна сутрин. Други специалисти обаче, твърдят обратното, че закуската трябва да бъде неразделна част от диетата, особено за тези, които се опитват да отслабнат.

Правилната закуска за отслабване

Повечето диети и хранителни системи включват умерено калорична и обилна закуска. Това се обяснява с факта, че калориите изядени сутрин, почти напълно се изгарят през деня. Една обилна закуска ще ви позволи да ядете по-малко на обяд и на вечеря. В същото време закуската не трябва да е тежка за храносмилателната система. Тя трябва да се приготвя от естествени продукти, съдържащи достатъчно витамини и минерали.

За закуска, най-добре е да не се използват следните видове продукти:

  • мюсли – те съдържат много захар
  • пакетирани сокове и напитки
  • колбаси и полуготови продукти
  • сладкиши.

Трябва да се помни, че закуската трябва да е пълноценна, но не и обилна.

  1. Овесена каша

Това е една от най-здравословните закуски, включително и за тези, които искат да отслабнат. Само не забравяйте, че трябва да си я приготвяте от естествени зърна.

Най-подходящата комбинация е овесена каша с елда. Приготвяйте с вода или с нискомаслено мляко. Захарта е най-добре да се замени с плодове.

  1. Млечни продукти

Изключителна закуска ще бъдат носкомаслените млечни продукти: извара, кисело мляко. Те могат да бъдат комбинирани с плодове или зеленчуци. И разбира се – без захар!

Млечните продукти са добри източници на лесно смилаеми протеини, витамини и калций. Продуктите от мляко стимулират нормализирането на храносмилането.

  1. Шейкове и смутита

Много популярен вариант за закуска сред тези, които държат на фигурата си и се грижат за здравето си. Такива закуски имат редица предимства:

  • Те са много вкусни. Може да приготвите смути от любимите си плодове и зеленчуци. Единственото условие – не добавяйте захар!
  • Те са нискокалорични, особено когато става дума за зеленчукови коктейли.
  • Те съдържат голям брой витамини и минерали.
  • Те са много лесни за приготвяне. Просто нарежете плодовете и/или зеленчуците и ги поставете в блендера. Само за няколко секунди закуската ви е готова.
  • Има огромен брой рецепти за шейкове и смутита, само трябва да изберете най-подходящите за вас.

 

Не позволявайте на излишните килограми да убият самочувствието ви! Lipoin ще реши проблемите ви с наднорменото тегло. Капсулите Lipoin са изцяло натурални и безвредни. Прочетете повече ТУК!!!

Четете още:

Какво е това – закуска за отслабване?

Как да контролираме апетита без диети. Гладът е важно, естествено напомняне на човека за необходимостта от поддържане на енергията чрез храна. Но често гладът се появява, когато всъщност сме сити. Повишеният апетит може да се дължи на храната, която ядем, начинът на хранене или диета с която постоянно се чувстваме гладни. Но можемда контролираме апетита и без диети.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *