Лесни и рационални начини с които да отслабнете

Пробвали сте сумати начини да свалите излишните килограми и не ви се е получавало?

Ето ви няколко съвета.

Опитваме се изцяло да променим храненето си, да включим храни в режима ни които дори не знаем как се произнасят, нито как се приготвят, карат ни да правим често тренировки, че чак дори да забравим как изглеждат децата ни. Затова вместо някаква ограничена диета, ви предлагаме няколко съвета, или натуралните капсули Lipoin, които са изключително ефикасни и ще ви помогнат да смъкнете излишнит екилогарми.

1.Плодове вместо шоколад – Заменяте шоколада с плодове. Например шепа стафиди, фурми, две мандаринки или банан. А като дойде лятото – череши, праскови, ягоди. Знаем че мислите шоколада за божество. Обаче бихте ли яли масло от опаковката? Не, разбира се. За това не яжте шоколад, а плодове.

2.Недейте да си изяждате всичко.  – Особено когато обядвате в ресторанчета с обедно меню, порциите са двойни, от това което имате нужда вие. Така, че не се притеснявайте да оставяте храна в чинията, защото по добре там, отколко да ви се лепнат на задните части. Разделяйте десертите с колегите, с някой приятел, с партньора ви. Помага за сближаването и отслабването едновременно.

3.Пийте много вода. – Ако не можете да пиете вода в студеното време, пийте чай с мед. Не пийте газирани напитки, изключете тази идея като цяло от ежедневието ви. Това е все едно да вземете една чаша с вода и да сложете 4 лъжици захар и да го изпиете.

4.Спортувайте. – Спортувайте не по задължение, а за удоволствие. В противен случай никога няма да ви хареса. Ходете на танци, карайте колело, играйте баскетбол, футбол, всичко което ви харесва да правите. Правете го защото ви е забавно и главно за да сте сред хора. Отслабването  ще дойде като приятен страничен ефект.

5.Не яжте остатъците от храна на децата си. – Децата имат невероятният навик да оставят две лъжички от храната си. Не го изяждайте вие. Следващият път им сипете по – малко, а сега просто го изхвърлете в боклука. Вие не сте кошче за боклук.

6.Яжте естествена храна. – Сиренето се прави от мляко, пържолите от кокошка или прасе, а картофите – от земята.  Соса за спагетите в шише идва от завода, полуготовите пилешки хапки също. Придържайте се към традиционната естествена храна, колко по – малко преработена е от производството до трапезата, толкова по-добре.

7.Решете емоционалните си проблеми – Не използвайте храната като заместител на някакъв проблем. Ако ни липсва любов – ядем. Ако ни липсва признание – ядем. Ако ни липсва разнообразие в живота – ядем.  Не заменяйте липсите в други свери от живота си с храната. Така само ще довабите още един проблем към живота си и той ще е надмнорменото тегло. Вместо храна, започнете да правите нещо полезно за тялото ви, но не и за стомаха ви.

8.Не се запасявайте с храна – В хладилника ви трябва да има само храна, която трябва да се приготви. Не трябва да имате нещо готово за ядене, което като минавате може да се го грабнете и да си го хапнете. Като например бисквитите, сухите пастички и бонбоните в шкафа. Те имат тихички гласчета, които ви викат “изяж ме, изяж ме” и вие не можете да им устоите.

Автор: izdrave

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *