Мюслито не е най-добрият начин да отслабнете

Мюсли – традиционна американска закуска, която е твърдо вкоренена в диетата на нашите сънародници за отслабване. Нека се опитаме да разберем дали нейните предимства са неограничени и дали има смисъл редовно да се използва този продукт за закуска, обяд и вечеря.

КАЛОРИЧНА СТОЙНОСТ 

Мюслито е эакуска с ядки, сушени плодове и мед. Ястието е не само вкусно, но и хранително: 100 грама от продукта съдържат 489 kcal, а това е първата аларма за всеки, който се опитва да отслабне бързо . Бързо можете да отслабнете, но това ще бъде голям стрес за тялото. Също така, след рязка загуба на тегло за кратко време, килограмите ще се върнат двойно.

Тъй като средното количество от храната за възрастни е около 200 г, мюслито ще ни даде до 978 kcal. Ако го ядете 3 пъти на ден, ще получите 2934 kcal. Добавяйки към тази сума енергийната стойност на млякото или киселото мляко, което иэполэваме, получаваме впечатляващ брой, който ще направи невъзможна загубата на тегло.

ВЪГЛЕХИДРАТИ

Овесът съдържа голямо количество въглехидрати, но ако в овесена каша те не са повече от 12 грама, в мюслито – от 50 до 65 грама. Това го прави отличен източник на енергия, който е особено необходим преэ работно време. Но не забравяйте, че въглехидратите увеличават количеството глюкоза в организма и това на свой ред намалява скоростта на делене на мазнините. По този начин, докато консумираме голямо количество въглехидрати, лишаваме тялото от необходимостта от изгаряне на мазнини.

ЗАХАР

Захарта не присъства в оригиналната рецепта за мюсли, но производителите, опитващи се да привлекат повече купувачи, добавят към състава му шоколад, захарен сироп и други ароматични добавки, които само ще добавят допълнителни килограми. Когато избирате мюсли, внимателно изучавайте състава и не се изкушавайте от снимките върху опаковката.

ДАЛИ Е САМО ВРЕДНА? 

След като прочетете горното, може да изглежда, че мюслито е изключително вредно и безполезно. Разбира се, това не е така. Продуктът не съдържа холестерол, богат е на ненаситени мастни киселини , протеини, фибри, витамин Е, калций, магнезий, желязо, фосфор и други елементи, активно участва в поддържането на здравето на сърцето и кръвоносните съдове, нервната система, на щитовидната жлеза, мускулите и костите. Също така, мюслито има благоприятен ефект върху работата на стомашно-чревния тракт и предотвратяване на запек.

ОТСЛАБВАНЕТО НЯМА ДА РАБОТИ?

Ефектът от загубата на тегло зависи от много фактори, включително – от първоначалното ви тегло. Момичетата, които искат да загубят няколко нежелани килограма от мюслито е по-добре да се откажат (или да  ядат сутрин или на обяд). Ограничете броя на калориите и теглото бързо ще се върне към нормалното. Парадоксално, както изглежда, именно от чести диети, хората натрупват тегло.

Хората с тежко затлъстяване могат да консумират мюсли по няколко причини: На първо място, неговата вкусови и хранителни качества ще ви помогне да се чувствате сити по-дълго, а не да посягате към сандвич или бонбони на всеки час. На второ място, хрупкавите овесени ядки ще ви помогне да развивате навици эа здравословно хранене, което също е важно условие за загуба на тегло.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *