Невероятните ползи от консумацията на ананас

 

Ананасът е плод, подобряващ общото здраве, тъй като засилва имунната система срещу вируси и бактерии. Богат е на хранителни вещества като витамин А, С, К, В1 и В6, както и фолат, фосфор, цинк, калций и манган.

Ананасът подобрява имунитета и възпрепятства настинката

Плодът съдържа множество витамини, минерали и ензими като бромелаин, който го прави естествен защитник срещу вирусите. Консумацията на този сладък плод възпрепятства разболяването на тялото. В проучване е установено, че децата, които консумират ананас, са с по-нисък риск от вирусни и бактериални инфекции. Ананасът е ефективен срещу настинката, като с бори успешно с хремата.

Ананасът намалява риска от рак

Бромелаинът е активно противовъзпалително средство, което предотвратява разпространението на ракови клетки в тялото. Плодът намалява до минимум оксидативния стрес и възпаленията. Специалисти твърдят, че повишеният прием както на ананас, така и на други яркожълти храни, помага за намаляване на риска от рак на гърдата, кожата, дебелото черво и др.

>> Подарете си здраве с натуралните хранителни добавки на Bulgaricus <<<

Ананасът укрепва костите

Този вкусен плод съдържа манган, който е важен за костната регенерация и растежа им, като се счита, че предотвратява остеопорозата при жени след менопауза. Благодарение на това, той се счита за идеален заместител на месото и млякото. В проучване се твърди, че консумацията на ананас, осигурява на организма 65% от дневния прием на минерали, важни за костната структура.

Ананасът подобрява здравето на очите

Хората, които имат слабо зрение, е добре да консумират редовно ананас. Според изследвания яденето на ананас помага за подобряване на зрението, като същевременно забавя развитието на макулна дегенерация с до 36%, която е една от водещите причини за загуба на зрение при възрастните хора.

Ананасът подобрява плодовитостта

Благодарение на витамините, които съдържа, ананасът е естествен антиоксидант, възпрепятстващ свободните радикали, които могат да нарушат функциите на репродуктивната система. Хранителните вещества като витамин С, бета-каротин, мед, както и другите витамини и минерали, оказват положително влияние върху мъжката и женската фертилност.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

eighteen − fifteen =