Новата игра “ Титаник“ ви позволява да се потопите дълбоко в историята на скандалния кораб

Златно правило за създаване на завладяващо съдържание VR е, че трябва да се позволи на хората да изпитат нещо, което би било невъзможно или твърде опасно, скъпо и / или трудно да се направи в реалния живот.

И като ви предложи пътуване до 1912 г., за да гледате как RMS Titanic потъва в студените тъмни води на Атлантическия океан, а след това ви оставя да разгледате разрухата, която сега лежи на 12,500 фута под повърхността, Титаник VR със сигурност ще изпълни тези задачи.

Играта е произведена от Immersive VR Education (IVRE), разработващо студио VR / AR, базирано в Ирландия, което преди това пуска Apollo 11 VR 2016 и наскоро завърши VR опит, поръчан от Би Би Си за отбелязване на 100-годишнината на RAF 1943: Берлин Блиц

Поглъщащата VR „Образование“, бе основана от екипа на съпругата – Дейвид (CEO) и Сандра (COO) Whelan през 2014 г., където започнаха да създават виртуална платформа за обучение, наречена ENGAGE за университети и корпоративни преподаватели. Оттогава те са развили своя екип и са работили с клиенти като Кралския колеж по хирургия в Ирландия, Би Би Си и Оксфордския университет.

„Искахме да създадем точна представа за събитията, така че не е само образователна, но и емоционална и много ангажираща“, казва Дейвид Улан, главен изпълнителен директор на VR Education. „За да постигнем това, използвахме заснемане на движения, технология за сканиране на лица и гласове на професионални актьори, за да потопим потребителите в историята и да им позволим да се идентифицират с хората, които участват“.

Историята за кораба, който не може да бъде потопен, и неговите 1503 обречени пътници и екипажи, се разказва от гледна точка на първо лице на един от оцелелите и анимационните последователности, които показват, че хората се качват на спасителните лодки и след това самият кораб потъва.

Това е необичайно дълъг VR опит, включващ шест часа образователен геймплей. Проектът работи в продължение на две години и е кулминацията на дълъг процес, който включва израэходване на почти 70 000 долара през кампанията на Kickstarter миналата година. Като цяло, играта отне 8 800 работни часа, за да създаде и да се похвали с най-големия анимиран виртуален герой от герои, базирани на истински хора в рамките на едно единствено VR изживяване

„Искахме да създадем автентично преживяване за потребителите около дадена тема и настройка в историята, която отдавна владее въображението на хората. Макар технологията да е напреднала, това, което правим, е да върнем обучението на основите, „добавя Дейвид Уилън. „Като деца се научаваме да се движим по света чрез вълшебни преживявания – да мислим за изучаването на един език или да се учим, или когато ставаме по-големи като пътешественици – гледките и звуците, които често остават незабелязани от нашето внимание, и образуват цялостен контекст за нашето физическо и психическо учене. Обучението чрез VR / AR е подобно, тъй като е абсорбиращо, сензорно преживяване. Освен че е много забавно, този проект е фантастичен начин да илюстрира ефективността и потенциала на VR / AR технологиите за образователни цели. „

След това втората част от опита ви кара да изследвате разрушаването, като използвате подводни и ROV, за да решите различни задачи, ако изберете „мисионен режим“. Те включват спасяване на изгубена ROV, създаване на фото мозайка, поставяне на изследователско оборудване или почистване и запазване възстановени артефакти. В противен случай просто можете да огледате кораба с всичките му детайли в свободното време.

Тук се обръща голямо внимание на детайлите в доказателствата и това идва като реэултат от факта, че екипът се е погрижил да включи поразителен прочит към създателя околната среда, художникът Тони Мередит, който наскоро почина:

„Тони беше много обичан и сега много липсващ член на екипа, чието окончателно творческо и могъщо изкуство на Титаник VR ще продължи да служи като завещание на истински талантлив майстор на изкуството на VR“.

Макар че подобни преживявания са ефективни демонстрации за потенциала на VR Education , те са само началото на много по-амбициозните планове на компанията да „революционизира образованието в световен мащаб“ (VR Education Holdings plc. публично регистрирана компания на пазара на AIM), като главният оперативен директор Сандра Улан обяснява:

„Ние сме посветени на напредъка в споделянето и консумацията на съдържание за обучение и предприемачество в световен мащаб“.

Titanic VR понастоящем е на разположение за Oculus Rift, HTC Vive и Windows Mixed Reality, както и за версията на настолен компютър. Има и планове за пускането му на PlayStationVR следващия месец.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *