Презаредете батериите с тези активности

Дали ежедневието ви изтощава? В днешния забързан свят да бъдеш зает е нещо, с което всеки се гордее.

Между работата през целия ден, хапването на крак, и липсата на време за забавления и почивка е нормално да се чувствате изморени. Постоянното състояние, в което се чувствате като изцедени обаче, не е здравословно. Това може да ви направи по-малко продуктивни и по-малко щастливи.

Ако сте изправени пред ежедневно изтощение, можете да си помогнете, като предприемете някои стъпки, за да презаредите батериите. Ето някои идеи, които могат да ви помогнат да стимулирате ума и тялото си.
Заредете се физически

Полагайки добри грижи за тялото си, можете да улесните презареждането на ума. Ако сте подложени на стрес, това може да повлияе на тялото ви, дори да нямате физическо натоварване в работата. Можете да си помогнете със зареждането като извършвате следните активности:

– Вземете топла баня

Топлата баня действа отпускащо. Опитайте солта Епсом във ваната. Тя съдържа химикали, за които се смята, че отстраняват токсините, подобравят мускулната функция и намаляват възпалението, свързано със стреса.

– Използвайте ексфолианти

Ексфолиращите масажи могат да помогнат за зареждането на тялото ви чрез подобравяне на кръвообращението. Потърсете ексфолианти, които съдържат натурални съставки като овес или сол. Внимателно ги втрийте върху мократа си кожа и изплакнете с топла вода. Добрата циркулация на кръвта може да помогне при понижаването на стреса, повишаването на енергията ви и поддържане тялото ви здраво.

– Променете диетата си

Енергията ви се влияе силно от начина ви на хранене. Експертите препоръчват комбинация от сложни въглехидрати като пълнозърнести храни и такива, които съдържат нишесте. Протеините и здравословната мазнина също трябва да присъстват във всяко хранене. Възможно е да готвите и да ядете здравословна храна дори и графикът ви да е прекалено натоварен. Ако имате нужда от помощ или вдъхновение, разгледайте онлайн източници, за да намерите подходящия за вас диетолог.

– Стречинг

Едно напрегнато и изтощено тяло е по-склонно към наранявания от това, което е отпочинало и здраво. Можете да помогнете за презареждането на тялото, като разтягате мускулите си само за пет минути през няколко дни. Още по-добре е да посещавате йога класове веднъж или два пъти седмично за цялостно разтягане.

– Упражнения

Когато сте много изморени, може да бъде изключително приятно да седнете пред телевизора след дълъг ден. Но това обикновено ви кара да се чувствате още по-изморени. Вместо да седнете, за да се презаредите, опитайте се да се движите наоколо. Разходки или колоездене дори само за 20 минути, може да ви зареди с енергия за часове.

– Ароматерапия

Аромати като лавандула и градински чай действат изключително релаксиращо при тези от вас, които са подложени на стрес. Някои етерични масла могат да се смесват с масла и да се нанасят директно върху кожата, да се разтъркват на китките или да се разпръскват във въздуха.

– Повече сън
Сънят е най-доброто оръжие при зареждането на тялото. Специалистите препоръчват от седем до девет часа сън за здрави хора на възраст между 26 и 64 години. Получаването на по-малко от шест часа сън на нощ е основен рисков фактор за раздразнението на работното място. Настройте здравословен режим на сън, като заспивате и ставате по едно и също време всеки ден. В комбинация и с други здравословни навици ще се почувствате по-енергични от всякога.

– Достатъчна почивка

Между съня и активността е изключително важно да позволите на тялото си да почива. Според експертите следобедната дрямка с интервал между 60 и 90 минути може да бъде най-мощният стимулатор. Ако чувствате, че ставате прекалено заети, нагласете нещата си, така че да можете да дремнете за малко. Това ще ви помогне да се презаредите напълно.
Заредете се психически

Когато говорим за презареждане на батериите, е редно да обърнете особено внимание на ума си. Колкото повече мислите за нещата, които ви стресират, толкова по-трудно става презареждането.

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *