Пролетната диета 80/20

Пригответе се за лятото с Пролетната диета 80/20, базирана на здравословното и балансирано хранене. Благодарение на Пролетната диета 80/20 ще успеете да свалите 2 кг. за 2 седмици.

Основният принцип е храненето в съотношение 80 към 20. Това е съотношението между протеините и мазнините към зеленчуците с нисък гликемичен индекс. Диетата включва храни с нисък гликемичен индекс, защото с тяхна помощ тялото изхвърля натрупалата се в тялото вода, която често е причината за няколко килограма отгоре.

Зеленчуци с нисък гликемичен индекс: краставица, домат, зелени листни зеленчуци, гъби, лук, репички, тиквички, леща, аспержи, артишок, патладжан, целина

Закуската при Пролетната диета 80/20 е добре да е по-лека, за предпочитане плодове. Обядът трябва да съставите на принципа 80% зеленчуци и 20 % протеини. За да не се натоварва излишно организма, вечерята е течна. За предпочитане са зеленчуковите супи, към които можете да добавите месо на скара (само в случай, че супата не може да ви засити).

Важна част от Пролетната диета 80/20 е ягодовото смути. Преди и след всяко хранене е добре да изпивате по 1 чаша от него. Тя се приготвя от:

  • 1 л. вода
  • 1 ч.ч. ягоди
  • 1/2 с.л. канела
  • сокът от 1 лайм

Всички продукти се смилат в блендер. По желание можете да добавите и лед.

Междинни хапвания

За междинните хапвания към Пролетната диета 80/20 можете да редувате зеленчуци с нисък гликемичен индекс и плодове или протеинови храни – кисело мляко, извара, ядки, хумус.

Важно за диетата

Преди да започнете да спазвате Пролетната диета 80/20, консултирайте се с личния си лекар и започнете да приемате витамини В комплекс.Витамин В комплекс ще подобри храносмилането ви , което също ускорява свалянето на килограми.

Не позволявайте на излишните килограми да убият самочувствието ви! Lipoin ще реши проблемите ви с наднорменото тегло. Капсулите Lipoin са изцяло натурални и безвредни. Прочетете повече ТУК!!!

Примерно меню 

  • Закуска: 2 ябълки
  • Междинно хапване: 1/2 краставица или друг зеленчук с нисък гликемичен индекс
  • Обяд: Пилешко филе на скара, обилно гарнирано с броколи, чушки и тънък резен авокадо или порция салата с телешки стек на скара
  • Междинно хапване: Кисело мляко със сушени плодове , шепа ядки или 1 ч.ч. извара
  • Вечеря: Купичка зеленчукова супа

Упражнения към диетата

Както при всяка диета, така и при Пролетната диета 80/20 трябва да се движите активно. Тренировката е въпрос на избор, колкото по-често се спортува, толкова по-доброи ще са резултатите.

Четете още:

Какво да правим, ако здравословното хранене причинява подуване?

Автор: Мария Славова

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *