Танците на пилон тренират мускулите

Искате ли да добавите танц към тренировката? Тогава танцът на пилона е това, от което се нуждаете! Отделно от факта, че предлага пълна тренировка на тялото, танцът на пилон също добавя елемент на забавление в режима на обучение. Това е една отлична форма на аеробни упражнения, които не само укрепват горната част на тялото и основата, но и подобряват гъвкавостта.

Как действа?

Танцът на пилон включва  всички мускули на тялото ви и тъй като сте постоянно в движение – това също е отлично упражнение за сърдечно-съдовата система. Само за 30 минути от това упражнение можете да изгорите толкова калории, колкото в 30-минутен клас аеробика и ритмична гимнастика. Класът на пилонния танц обикновено трае около 60-90 минути. През това време изгаряте до 400-500 калории, в зависимост от интензивността на вашата тренировка.

Танцът или фитнесът на пилон е вълнуваща и физически предизвикателна форма на упражнение, която ще ви помогне да постигнете мускулна твърдост и самочувствие. Теглото ви е основният фактор при изгарянето на калории. Колкото повече тежите, толкова повече усилия ще ви трябват, за да изпълните всеки трик. Така че , пълните хора ще изгорят повече калории, отколкото тези, които започват да се упражняват при нормално или ниско тегло.

Какво ще ти даде танцът на пилон?

Гъвкавост

Въпреки че от танцьорите на пилон се изисква невероятна мускулна сила, за да изпълняват правилно триковете, гъвкавостта прави танца по-чувствен. Укрепването на здравината и равновесието значително допринасят за гъвкавостта на тялото ви, което от своя страна спомага за предотвратяване на напрежението и нараняванията на мускулите, увеличава времето за възстановяване на мускулите и подобрява ставната функция.

Ускоряване на метаболизма

Докато се впускате в процеса на обучение, ще забележите, че хранителните ви навици са се променили много. В крайна сметка, за да се изкачите лесно на пилона и да изпълнявате всички упражнения и трикове, трябва да отслабнете. Много танцьори преминават към диета, която се състои от малки порции храна няколко пъти на ден. Използването на малки порции храна 5-6 пъти на ден увеличава метаболизма на тялото и помага да се поддържа енергия на постоянно ниво.

Мускулен тонус

Забелязахте ли колко стройни са телата на професионалните танцьори? Те не изглеждат тромави, но мускулите им изглеждат толкова силни, че замръзвате от възхищение, когато се движат в танца. За разлика от други тренировки във фитнес залата , които се съсредоточават върху укрепването и увеличаването на мускулната маса, при танците на пилон използвате собственото си тегло. Това означава, че няма да можете да увеличите количеството на мускулите, така че да не изглеждат пропорционални.

Увереност

Като подобрявате гъвкавостта на тялото си, издръжливостта, баланса и всички други ползи, ще забележите, че ще започнете да се чувствате по-комфортно в тялото си. В края на краищата едно от основните предимства на всякакъв вид танци е възможността да се чувствате по-уверени и секси. Увереността, която печелите от изучаването на ново умение и постепенното усъвършенстване на тялото ви, води до положителни промени, както психически, така и физически.

Какви мускулни групи включва?

Най-големият ефект от танца на пилон е върху мускулите на краката, корема, ръцете и раменете. Мускулите на горната и долната част на краката, включително бедрените флексори, хамутките, шийките и квадрицепсите, са с най-голямо напрежение. Обучението също така увеличава силата и издръжливостта на трицепс, бицепс и предмишница.

За кого е подходящ танцът напилон?

Пилонният танц ще бъде полезен за всички (мъже, жени и дори тийнейджъри), тъй като подобрява гъвкавостта и обучава мускулите на цялото тяло. Тегло и възраст също нямат значение. Хората могат да изпробват своята сила в тази екзотична форма на обучение от 16 до 80 години, тежащи до 125 килограма. Юношите под 16-годишна възраст могат да посещават класове с подписано разрешение от родителя или настойника, а децата под 14-годишна възраст могат да посещават часове само когато са придружени от възрастни.

Обезпечителни мерки

Важно е да се вземат уроци само от сертифицирани инструктори. Не се опитвайте сами да правите трикове, гледайки видеоклипове в интернет, тъй като това може да доведе до сериозни наранявания. Едно погрешно движение може да доведе до нараняване на главата или гръбначния мозък, което ще има сериозни последици. След тренировка можете да почувствате болка в ръцете и раменете си и понякога на места, които дори не сте знаели, че са съществували.

Това е нормално. Когато провеждате превъртане, винаги имайте предвид, че главата ви трябва да се позиционира правилно по отношение на гръдния кош, така че дори да се плъзнете, няма да си нараните врата.

Не забравяйте да се насладите на процеса, но помнете за безопасността и не бързайте да правите всичко наведнъж. Танцът на пилон може да се комбинира с други упражнения. Силовите тренировки  ще насърчат бърз напредък на пилона, тъй като те ефективно укрепват горната част на тялото.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *