Топ 10 фитнес тенденции преэ 2019 година

Зимата ще започне много скоро, което означава, че е време да помислим за 2019 г. За да получите представа за това, как да се съхраните фиэически за в бъдеще, Американският колеж по спортна медицина (ACSM) интервюира хиляди фитнес специалисти, за здравни и спортни тенденции.

От анкетираните бе поискано да оценят 39 възможни тенденции, 25 от които са тенденции от предходни години, по скала от 1 (най-малката вероятна тенденция) до 10 (най-вероятната тенденция). ACSM получи 2038 отговора от целия свят. Целта на годишното проучванее е да предостави информация за това какво се случва във фитнес индустрията. Така че, ние представяме на вашето внимание, топ 10 фитнес тенденции през 2019, според професионалистите.

„Носеща технология“

Носещите технологии, като интелигентни часовници, фитнес тракери и монитори за сърдечен ритъм ,  всяка година са сред първите три спортни тенденции от ACSM. Сливането на фитнес и технологии е истински пробив, така че очаквайте да видите още повече начини за проследяване  на вашата атлетична активност през 2019 година.

Групова тренировка

ACSM определя груповите тренировки като тренировки, включващи повече от пет души. За пръв път те се появиха сред 20-те най-големи тенденции през 2017 г., а иновациите в индустрията, като онлайн групови тренировки, помогнаха да се запазят в списъка. HIIT (интервално обучение с висока интенэивност)

HIIT се нарежда на първо място през 2018 година (и през 2014 г.), но въпреки че загуби лидерска позиция, експертите все още вярват, че то ще играе важна роля в индустрията през 2019 г. HIIT обучението, според ACSM включва „кратки интервали упражнения с висока интензивност с кратък период на почивка. “ Те обикновено траят 30 минути или по-малко, въпреки че могат да бъдат и по-дълги. Фитнес програми эа въэрастни хора

С увеличаването на населението, се увеличава нуждата от повече фитнес за възрастни хора. Има смисъл, особено когато смятате, че упражнението е чудесен начин да поддържате костната плътност и мускулната маса, както и да получите много други ползи, свързани със здравето.

>> Подарете си здраве с натуралните хранителни добавки на Bulgaricus <<<

Тегло-обучение

Този вид физическа активност използва само вашето собствено тегло,  за да постигнете желаните резултати. Много хора са фенове на подобно обучение, защото то може да се извършва навсякъде и по всяко време. Освен това то наистина е ефективно. Вашето тяло е чудесно средство за трениране на съпротива.

Наемане на сертифицирани фитнес специалисти

Тъй като фитнес индустрията расте, значението на използването на сертифицирани професионалисти се увеличава. ACSM прогнозира, че следващата година, както и в миналото, индустрията ще продължи да дава приоритет на набирането на специалисти, които са акредитирани чрез „образователни програми и програми за сертифициране, предназначени специално за обучение на здравни / фитнес специалисти“.

Йога

Древната практика е в списъка от много години. ACSM отбелязва, че през 2018 г. йогата е имала множество форми, като силова йога, йогалати, гореща йога и др. Сега, когато научихме за съществуването на коза йога , можем да очакваме всичко.

Лично обучение

ACSM определя личното обучение като „фитнес тестване и настройка на целите с индивидуален треньор“. Личното обучение беше една от десетте водещи тенденции още в самото начало на създаването на списъка, преди 13 години, но иновациите като онлайн тренировки, ги направиха по-достъпни.

Функционална фитнес тренировка

Един от най-практичните елементи от списъка, функционалното обучение е упражнения, които „подобряват баланса, координацията, силата и издръжливостта“. Клякането, например, е функционално упражнение, защото може да имитира движенията, необходими за огъване и повдигане на нещо от пода. Според ACSM тази тенденция нараства отчасти поради увеличаването на програмите за фитнес, насочени към възрастните хора. Упражнението е лекарство

„Упражнението е лекарство“ е собствената инициатива на ACSM за здравеопазване, която насърчава доставчиците на здравни услуги да разработят режим на обучение за пациентите и да анализират физическата активност чрез редовни проверки.

Награда эа стимулиране

Някои от любимите ни тенденции не стигнаха до топ 10, но това не ги направи по-малко важни или полезни. На 14-то място има устройства , които са се увеличили с една линия в сравнение с 2018. Масажът с ролка, например, е предназначен не само за професионални спортисти: това е популярен метод за възстановяване, който много аматьори използват, за да се эа разтягане на мускулите и увеличаване на обхвата на движение. Упражненията на открито заемат 17-то място. Тенденцията е очевидна: включва дейности като групови разходки, групови разходки с велосипед или туризъм в планината. Както обяснява ACSM, този списък съдържа общи тенденции, така че може да няма тенденции, специфични за конкретен регион. Тенденции като виртуално обучение, фитнес бутици и смесени бойни изкуства бяха включени в проучването тази година, но никой от тях не беше в топ 20. Тенденции, които може да изглеждат популярни, като високопроизводително обучение за изгаряне на мазнини, използващо кардио и основно обучение , излязоха от топ 20 тази година.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *