Време е да изхвърлите тигана! Доказани начини за преминаване към здравословна диета

Здравословното хранене е модерно и много полезно. Разберете, кои са най-полезните начини за готвене.

След като хората масово започнаха да ядат полуготови продукти и проявиха голям интерес към бързото хранене, лекарите сериозно започнаха да говорят за необходимостта от здравословна диета. Американската общност от кардиолози препоръчва да изхвърлите тигана и напълно да премахнете пържените храни от вашата диета. Това е не само висококалорична, но и опасна храна, защото съдържа голям брой транс-мазнини и канцерогени.

Лекарите препоръчват да се даде предимство на тези храни за готвене, които запазват максималното количество хранителни вещества в храните. Ще говорим за тези методи на готвене.

Дистрибутор купидон таблетки    USABrands

Варене

Това е най-лесният и най-достъпен начин за готвене. Варени зеленчуци, месо и риба добре се усвояват от тялото. Освен това, при готвенето не е необходимо използването на масло, което прави храната по-малко калорична.

При готвене на месо или риба, трябва да се излее първият бульон, тъй като той съдържа максимално количество токсични и вредни вещества, които могат да се съдържат в такива продукти.

Зеленчуците трябва да се варят в минимално количество вода и под капак, за да се запазят повече витамини и мироелементи. За предпочитане е да варите зеленчуците до полуготов вид. Така ще запазите тяхната хранителна стойност и няма да увеличите гликемичния индекс.

Готвенето на пара

Този вид готвене запазва максимално полезните вещества в зеленчуците, месото и рибата. Продуктите остават сочни и нискокалорични, защото не е необходимо да се използва мазнина. Единственият недостатък на тази подготовка е неориятният вкус на храната. Но с този недостатък може лесно да се справите, като добавите малко лимонов сок, чесън и билки.

Готвене на скара

Приготвянето на скара, както и в предишните случаи, не включва масло и максимално запазва полезните компоненти. Въпреки това, качеството на тази храна зависи пряко от вида грил, на който се извършва кулинарната обработка. Диетолозите препоръчват елвктрически и аерогрил, тъй като те не включват използването на въглища, които отделят вредни изпарения и имат опасен химически състав.

Имайте предвид, че готвенето на месо на открит огън е доста опасно, защото месото не може да се изпече добре, което крие риск от инфекциозна болест.

Печене

Един от най-лесните и същевременно най-полезни видове готвене. Печенето не изисква много внимание: можете да поставите във фурната месото със зеленчуците, да настроите правилната температура, да включите таймера и да вършите някаква друга работа.

Печенето е най-ефективния метод за отслабване. Например, месото (дори немазно) съдържа голямо количество скрити мазнини, които при този метод на готвене се разпределят равномерно.

Кореноплодните зеленчуци е най-добре да се пекат. Във фурната те запазват цялата си структура, захарите в тях се карамелизират, което придава добър вкус на ястието.

 

Delayxetine – 100% натурални, орални желета за задържане на еякулацията

Край на Бързата Еякулация

4-5 Пъти по Дълъг Секс

Повече издръжливост

По-Силна Ерекция

Сух тиган

Тефлоновите съдове правят възможно изпичането на храната без масло. Въпреки това, както се оказа, такива ястия могат да бъдат опасни за здравето. При разрушаването на тефлоновата повърхност, се освобождават канцерогени.

Препоръчва се, когато използвате такъв тиган, да поставяте на дъното хартия за печене.

Бамбукова пароварка

Ако харесвате азиатската кухня, имате нужда от бамбукова пароварка. Оризът, приготвен в този съд запазва структурата си във всяко зърно. Всяко ястие, приготвено в бамбукова пароварка е с перфектен вкус.

Бамбуковата пароварка е най-екологичното устройство за готвене.

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 × three =