10 храни, които не трябва да ядете преди тренировка

 

Тренировките  трябва да бъдат полезни и ефективни. В края на краищата, те ви позволяват да постигнете перфектната фигура и издръжливост. Но за да се постигне този резултат, трябва да се обърне внимание на храненето. В края на краищата 70-80% от успеха зависи от него. Какви продукти не трябва да ядете преди тренировка, според експертите?

Яйца

Да, яйцата съдържат големи количества чист протеин и хранителни вещества, включително холин и селен. Но това не означава, че те ще бъдат идеалните продукти преди тренировка. В края на краищата им липсват въглехидрати, които са толкова необходими преди тренировката за сила. Ако не комбинирате яйца с малко количество въглехидрати, тогава е по-добре да забравите за тях преди упражнения эа сила и ги изядете след това.

Пикантна храна

Както е добре известно, пикантните храни, като лют червен пипер, могат да насърчат загуба на тегло и ускоряване на метаболизма. Но преди да тренирате, такава храна не трябва да се консумира. В края на краищата, това ще доведе само до лошо храносмилане и киселини. И по време на самата тренировка ще страдате от прекомерно изпотяване.

Пържена храна

Пържените храни като цяло не се препоръчва при здравословна диета. И още повече не правете това преди тренировка. В крайна сметка, след това в стомаха ще има усещане за тежест, от която няма да бъде възможно да се отървете по време на спортуването. Всичко се отнася до голямото количество мазнини, които се съдържат в тази храна. По-добре е да изберете по-леки храни, особено ако страдате от бавно храносмилане. В идеалния случай има ястия, печени или варени, от които да хапнете преди тренировка.

Хумус

Това е отличен източник на мазнини, но не е най-добрият вариант за закуска преди тренировка. При приготвянето му се използват нахут и масло. Тяхната комбинация може да доведе до нарушения в храносмилането. Поради това е по-добре да не се консумира хумус преди тренировка, въпреки че като цяло все пак е възможно да се яде в малки количества.

Бобови храни

В бобовите култури има много протеини и диетични фибри. Ако протеинът не поражда никакви въпроси, тогава може да има някои проблеми с консумацията на влакна преди тренировка. Тв са пречина пред всичко за увеличаване на образуването на газове и подуване на корема, които се образуват в процеса на храносмилането.
Това обаче зависи пряко от състоянието на тялото. Реакцията на бобовите растения може да не се случвя на всеки. Но ако сте забелязали това при себе си, тогава не трябва да ядете такива храни преди тренировка.

>> Подарете си здраве с натуралните хранителни добавки на Bulgaricus <<<

Кръстоцветни зеленчуци

Кръстоцветни зеленчуци са броколи, брюкселско зеле, карфиол и бяло зеле. Не трябва да ядат преди тренировка. Причината отново е свързана с подуване на корема, повишено образуване на газОВЕ. В края на краищата, те имат високо съдържание на диетични фибри, които предизвикват проблеми. Тренировката ще бъде трудна и болеэнена, поради обраэуването на гаэове. Освен това, ще бъде доста трудно да се справите с това, защото ще  има загуба на енергия. Въпреки това, не се лишавайте от възможността да ядете тези зеленчуци, най-важното е да не правите това преди тренировка. В крайна сметка те съдържат голямо количество витамини и минерални микроелементи.

Авокадо

Разбира се, авокадото е изключително полезен продукт, богат на здравословни мазнини. Точно преди тренировката обаче, не трябва да се яде. Факт е, че силите ще бъдат изразходвани за храносмилането на продукта, а не в процеса на тренировката.

Ябълка

Много хора ядат ябълки преди тренировка. Теэи плодове са отличен източник на полезни въглехидрати. Факт е обаче, че в ябълките има киселини, а пектинът и фибрите могат да причинят нежелано подуване. А също така и храносмилането поради това ще бъде бавно. Най-добре е да ги консумирате след тренировка.

Газирани напитки

Вероятно би било излишно да се говори за опасностите от газирани напитки, но си струва да се обърне внимание на факта, че те не трябва да се пият преди упражнения. Проблемът е, че след консумацията на сода, е въэможно образуването на метеоризъм и лошо храносмилане. Това ще доведе до проблеми по време на тренировката. По-добре е газираните напитки да се заменят с вода.

Кафе

Кафето може само да нанесе вреда преди тренировка. Факт е, че кофеинът води до дехидратация. Ще трябва да изпиете прекалено много вода, за да компенсирате водния баланс. Следователно е по-добре да се откажете от кафе преди тренировка.

Какво да ядете преди тренировка?

Храненето трябва да бъде два часа преди тренировка. Това важи за пълноценното хранене, при което балансът на мазнините, протеините и въглехидратите е установен. Ако остава малко време преди тренировката, най-добре е да хапнете бърза закуска. Препоръчваме да ядете нещо въглехидратно, за да си дадете енергията, която е необходима за тренировка.
Що се отнася до пълноценното хранене, по-добре е да комбинирате протеини и въглехидрати. Въглехидрати може да си набавите с макарони, зърнени храни, люспи от пълнозърнести храни, някои плодове и зеленчуци. Протеините са млечни продукти, месо, риба. Мазнините трябва да са полезни – растителни масла, риба, ядки.

Автор: vivian

Сподели тази статия:


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

nineteen + nineteen =