2 упражнения и 4 храни за перфектно дупе

Ние,хората сме това, ковто ядем.Ако искаме да имаме красиви бедра и дупе правилната храна е също толкова важна,колкото тренировките.

Основни съвети:

Ако искате дупето ви да бъде по-голямо и оформено,това няма как да стене без упражнения.
Тренировка,насочена към мтази област на тялото и подходящо хранене след нея.
След тренировка тялото се възстановява и е от съществено значение да се избере правилния тип храна и подходящо количество,за да накара дупето ви да порасне.

Ако искате да увеличите теглото си ,трябва да ядете повече.Тези неща трябва да се правят разумно,защото прекалената консумация на протейни и въглехидрати може да доведе до здравосложни проблеми.
Препоръчително е да се яде поне по 1 плод на ден.

Подходящи храни:

Протейни
Задължително е да пиете протейнов шейк преди тренировка
Естествени източници на протейни са риба тон,яйца,пуешко,пилешко,бобови растения,както ми всяка риба.

Въглехидрати:
Заменете белия хляб с пълнозърнест.Въглехидратите,който ще ви помогнат да поддържате добра фигура са киноа,кафяв опиз,овес,сладки картофи,кус-кус и т.н.

Мазнини:
За разлика от лошите мазнини,добрите мазнини имат много ползи за здравето.Те могат да ви помогнат да се мсдобиете с тялото на мечтите ви.Най-добрите източници на добри мазнини са рибено масло,зехтин,бадем
и фъстъчено масло.

Зеленчуци
Те трябва да са богати на антиоксиданти като броколи,спанак,кале и всички зелени зеленчуци.Можете да ядете колкото поискате от тях

Упражнения:

Без упражнения няма да видите резултати,освен това вероятно ще качите излишни килограми.Тренировката трябва да включва клякане,мостове и скокове.

Упражнение 1:
Застанете изправени с краката на ниво рамене.Направете една голяма крачка напред, като бавно спускате тялото си. Важно е гърбът ви да бъде на 90 градуса.След това повторете с другия крак.

Упражнение 2:
Легнете по гръб на пода.Поставете ръцете до тялото си и сгънете краката в коленете.Изтласкайте дупето нагоре,възможно най-много ,като гърбът трябва да е изправен.Задръжте дупето във въздуха няколко секунди.

Автор: izdrave

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

ten − nine =