30 дни живот на пълни обороти

30 дни живот на пълни обороти

man-on-mountain

Чувствате ли се сякаш целият ви ден преминава в звъненето на iPhone, вибрацията на смартфона и целият ви график е пълен с работа? Всички сме минали от тук. Но не е невъзможна да се възползвате и от хубавите неща през деня. Живейте всеки ден на пълни обороти с тези съвети за по-добър живот.

intro-woman-bike-happy-COMP-3045064
Ден 1 – Дръжте се като дете
Понякога това да си възрастен е доста скучно. Да, трябва да плащате сметки, да спазвате срокове и да чистите апартамента си, но се уверете, че прекарвате малко време и в това да бъдете деца за кратко и да се забавлявате. Дори и да се качите на колелото за едно следобедно каране ще ви накара да се чувствате по-безгрижни.

fdf
Ден 3 – Открийте вътрешния си оптимист
Дори и непримиримите песимисти могат да се превърнат в слънчево-настроени хора, ако поработят над това. Не се натоварвайте в мисли за лоши новини или финанси, вместо това насочете вниманието си върху неща от живота си, за които сте благодарни.

tumblr_nfx8qn7Z5E1sp4738o1_500
Ден 4 – Насладете се на малко любов
Честото лудуване е нещо повече от просто забавления и игри. Сексът е чудесен за вашето здраве. Може да задоволи всякакви емоционални и физически нужди и да ви помогне да се сближите с партньора си.

Best-iPhone-Apps-for-Hiking
Ден 5 – Идете на екскурзия
Дори и за ден! Няма нищо по-добро от една екскурзия, която да ви припомни, че в живота има и нещо повече от досадни бизнес-пътувания и колеги. Ще бъдете смаяни от завладяващата сила и красота на природата и спокойствието, което тя носи.

Woman doing crunches in gym
Ден 6 – Поработете над мускулите си
Не само, че тренировките правят чудеса с тялото ви, но физическата активност също така може за се отрази много добре на вашето здраве. Упражненията, йогата или какъвто и да е вид физически упражнения ви помагат да забравите за умственото напрежение. Освен че тренировките са здравословна дейност, те задействат ендорфини, които имат силен ефект за повдигане на духа ви. Карат ви да се чувствате ЖИВИ.

stress
Ден 7 – Преодолейте яростта
Не губете ценно време в подхранване на своята ярост. Всеки се ядосва от време на време, но това да бъдете ядосани задълго е по-вероятно да ви навреди. В живота получавате право да избирате между това да се ядосвате в опити да докажете, че сте прави или просто да бъдете щастливи!

us-airways-miles-gift-registry-sweepstakes
Ден 8 – Опитайте си късмета
Купете си един лотариен билет и си опитайте късмета. Току виж – днес е късметлийският ви ден и се окаже, че печалбата е точно за вас. Разбира се, не прекалявайте. Ако сега не спечелите, не опитвайте отново веднага, а след седмица или месец например. Но никога не е лошо човек да си помечтае какво би направил ако спечели определена сума.

Labrador and Trainer with Dog Chew Toy at Park
Ден 9 – Освободете си време за домашния любимец.
Прости дейности като това да прегърнете своето куче или котка, могат да повдигнат настроението ви. Разходка с кучето само за 15 минути стимулира хормоните на щастието като серотонин, пролактин и окситоцин и намалява хормона на стреса – кортизол.

cake
Ден 10 – Отдайте се на храната, която обичате
Чували сте и преди, че за здравословното хранене са важни умерените количества, така че не е необходимо да се лишавате от храните, които обичате. Лишаването от любимите лакомства е рецепта за нещастие. Ако имате един шоколад, разделете го на 6 части – 3 от които изяжте днес сутринта, на обяд и след вечеря, а останалите 3 – на следващия ден.

670px-Sing-and-Dance-at-the-Same-Time-Step-5
Ден 11 – Пейте високо
Независимо дали сте в колата, под душа или на сцена – ПЕЙТЕ! Казвате, че сте ужасен певец? Неуместен отговор. Милиони любители на караоке никога не позволяват липсата на талант да ги спре да се наслаждават. Проучвания показват, че има части на слуха, които са свързани с мозъка и при пеене регистрират удоволствие. Така пеенето може да ви направи по-щастливи, дори и да не сте Бионсе.

Hiker with backpack enjoying valley view from top of a mountain
Ден 12 – Прекарайте малко време на въздух
Освободете си време да излезете навън, независимо дали вали или пече. Само 30 минути на слънце могат да оправят настроението ви. Но дори и през зимните дни, вдишването на свежия въздух е доста освежаващо.

Beautiful woman lying and sleep on the snowy bed
Ден 13 – Поспете си
Не се чувствайте виновни да си легнете за няколко часа и да затворите очи. Сънят повдига настроението, подобрява концентрацията, изостря вниманието и може да ви помогне да поддържате здравословно тегло. Една от ползите за здравето от добрия сън през нощта е, че той подобрява качеството на живот.

reading_books
Ден 14 – Прочетете книга
Отделете време и седнете да прочетете някоя книга – практика, която предните поколения са смятали за необходимост, а не за лукс. Стремете се да се докоснете с истински важните неща в живота, научете нещо ново или просто избягайте от реалността, впускайки се в прочит на най-новия романтичен бестселър.

shtastlivi
Ден 15 – Създайте си мисия за лична изява
Писането цел или някаква мисия е приключение в себепознанието. Така че, продължете напред – вземете лист и химикал и започнете да пишете. Помислете за нещата, които ви правят уникален, които ви карат да се чувствате най-добрия и ги напишете.

tumblr_inline_mynxbdposI1st7klx
Ден 16 – Рисувайте!
Винаги сте искали да рисувате, но не знаете от къде да започнете? Посетете книжарницата и започнете. Според едно проучване хората стават щастливи, когато изразят себе си, рисувайки картина, описваща техните негативни емоции и чувства. Доказано е, че писането в дневник има същия ефект.

3029765-poster-p-1-3029765-work-smart-how-to-set-goals-for-the-life-you-actually-want
Ден 17 – Споделяйте мечтите и целите си
Ако искате нещата да се получават – кажете какво мислите! Споделете на семейството и приятелите си за своите цели. Любимите ви хора биха могли да ви помогнат да постигнете нещата, за които мечтаете, а ако не могат да помогнат – то поне ще ви бъдат упора.

13
Ден 18 – Излезте от града
Планирайте „бягство“ за седмица или поне за уикенда. Проучване от 2009 показва, че ангажирането с ощастливяващи дейности може да намали хормоните на стреса и да понижи кръвното налягане. Освен това е забавно.

shutterstock_54858898
Ден 19 – Забравете за техниката и черпете от енергията на живота
Махнете мобилния телефон, изключете телевизора и затворете лаптопа. Постоянния живот с технологиите може да премаже нервната ви система. Отделете ако не няколко дни, то поне един единствен ден без тези разсейващи технологии. Ще останете изненадани колко приятно е да се отпуснете без излишен шум и прекъсвания, от звънящия телефон.

doctors-sleeping-in-a-corridor
Ден 20 – Бъдете нечия упора
Помогнете на себе си, помагайки на другите. Хората се чувстват добре, когато правят добро. Проучвания показват, че това да даваш е добре за самия теб – емоционално и физически.

Young woman running, Sweden.
Ден 21 – Намерете си хоби
Макар хобитата да изглеждат почти старомодни, прекарвайте време, занимавайки се с дейности, които ви правят щастливи. Доброто хоби ви кара да забравите за времето и да се освободите от скучното ежедневие.

5 (1)
Ден 22 – Яжте, за да живеете
Вземете живота си в ръце. Не живейте, за да ядете, а яжте, за да живеете. Това да имате енергия, умствена яснота и фокус ви помага да покажете най-доброто от себе си. Преди да изядете нещо си задайте въпроса: „Това ли е най-доброто гориво, което мога да дам на тялото си?“

img_9924
Ден 23 – Приготвяйте храната с някого
Италианците често практикуват подобно готвене. Така нещата не само, че стават по-бързо, но и самото готвене е по-забавно, когато го правите в компанията на любим човек. Споделянето на това занимание с приятел ще ви направи много по-щастливи. Ако имате натоварен график, вероятно не ви оставя много време за готвене. Изберете някое лесно и бързо ястие, впишете го в графика за почивните дни и се насладете на кулинарията с любимите си хора.

laughing
Ден 24 – Планирайте забавления за всеки ден
Можете да се насладите на живота и без екстравагантна ваканция. Всяка сутрин ставайте със следната мисъл: „Какво мога да направя днес, за да направя деня си чудесен?“. Направете си списък с малки удоволствия и ги впишете в деня си.

yoga
Ден 25 – Събуждайте  се с йога
Раздвижете малко сутрешната си рутина с естествен енергиен бустер – йога! Само няколко пози ще ви снабдят с повече кислород и ще стимулират мускулите и надбъбречните ви жлези, докато в същото време повишават енергийните нива. Йогата също така увеличава гъвкавостта и силата и подобрява вашето настроение.


Ден 26 – Хапнете перфектна закуска
Закусването между ястията може да намали глада и да задоволи апетита ви. Така че, когато стомахът ви започне да стържи – закусете! Независимо дали сте в настроение за сладко или солено, здравословната закуска е чудесен начин да добавите допълнителни хранителни вещества към дневното си меню.

girl-on-a-beach-listens-to-music
Ден 27 – Успокойте се с музика
Имате нужда да се отпуснете? Опитайте да слушате няколко песни. В проучване от 2010г. изследователи открили, че леката, нежна и успокояваща музика намаля тревожността така, както го прави един масаж. Освен това, когато слушате музика, която обичате, успокоявате пулса си и се увеличава притока на кръв, което е добре за сърцето.

dv442025_XS
Ден 28 – Бъдете социални
Направете приоритет прекарването на време с приятели. Независимо дали ще излезете или ще си останете у дома, е хубаво да изпуснете парата за известно време с вашите приятели. Играйте карти, табла, слушайте музика, яжте хубава храна или просто седнете и си поговорете.

say-no-negativity-300x200
Ден 29 – Направете списък с нещата, които няма да правите
Разнообразете малко списъка си със задачи, като премахнете негативните неща от пътя си. Оставете всички съмнения настрана и запишете чувствата и мислите си. Запишете всички неща, които ви карат да се чувствате зле и им кажете „НЕ!“. „Не, няма да се ядосвам!“, „Не, няма да обръщам внимание на онези, които ми завиждат!“, „Не, няма да се карам на децата!“ и т.н. Всичко това ще направи живота ви по-хубави ще освободите място на хубавите емоции.

healthy-life
Ден 30 – Излизайте поне веднъж седмично
Няма по-ободряващо нещо от приключение на открито. Излизайте, движете се и дишайте малко свеж въздух.

Автор: gabriela

Сподели тази статия:


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

20 − six =