5 стъпки за мечтана фигура

1. Отървете се от всички храни, от които се пълнее

Изхвърлете например всички сладки неща или направете парти за приятелите си и ги почерпете с тях. Това ще бъде един добър старт на вашия план за „фигура мечта“.

2. Не яжте между основните хранения

Придържайте се към 3 основни хапвания и две по-малки (преди обяд и следобед), състоящи се например от ябълка или обезмаслено кисело мляко. Това ще ви спести поемането на повече калории, а ще ви засити достатъчно.

3. Записвайте всичко, което сте изяли

 Определете и от какво точно се отказвате. Направете си дневник за храненето, това ще ви помогне да имате контрол върху нещата.

4. Бъдете готови за момента, когято ще усетите вълчи глад

Дръжте си в хладилника вкъщи готова купа с плодове или нарязани зеленчуци. А в чекмеджето на бюрото си в офиса поставете пакетче със сушени плодове, а не шоколадово десертче.

>>>Отърви се от излишните килограми по безопасен и ефикасен начин ТУК!<<<

5. Пийте много воза!

 И запомнете – който пие по 2 чаши вода преди всяко хранене, покачва енергийния разход на организма с по 25 калории. Водата не само стимулира обмяната на веществата, тя ни прави и по-красиви. Това е най-доброто средство да имаме гладка и опъната кожа. Затова пийте най-малко по 1,5 литра вода на ден, разделена на порции!

Автор: Mariela

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

seventeen − 10 =