7 бързи идеи за поддържане на добра форма


1. Гаргара със солена вода
Този японски ритуал е изключително полезен, тъй като намалява с 40% риска от инфекции на горните дихателни пътища. Тя втечнява мукуса на устната лигавица и така солената вода благоприятства елиминирането на алергени, бактерии и гъбички, намиращи се в гърлото. Освен това с тази лесна процедура се балансира рН и се неутрализират киселините. Солта унищожава и лошия дъх.

Разтворете щипка сол в чаша хладка вода и правете гаргара в продължение на няколко минути.

2. Превенция с пчелен прашец
Антибиотици, антиоксиданти, пробиотици, минерали (калций, желязо, магнезий, фосфор, калий, селен…), протеини, витамини (А, В, С, Е), фитостероли – всичко това се съдържа в перфектна комбинация в пчелния прашец. Тази суперхрана подобрява функциите на организма, полезна е за простатата и очите, стимулира имунитета, регулира храносмилането, подмладява и ободрява.

Редовно провеждайте 6-седмичен прием на пчелен прашец – по 1 с.л. всяка сутрин със закуската.

3. Мини джогинг
Може би сте от тези, които никога не са обичали да тичат. Или просто все нямате време да опитате. Забравете за тези извинения, вече можете да правите мини джогинг от 5 минути – бързо, лесно и ефикасно. Учени от Американския институт по кардиология са установили, че само 5 минути тичане дневно са достатъчни, за да се пребори вредният ефект от заседналия начин на живот и да се намали двойно рискът от фатален сърдечносъдов инцидент. Дори се печелят 3 години живот! Резултатите са отчетени след експеримент с 55 хиляди души.

 

>> Свали излишните килограми, изгори излишните мазнини и стегни корема само с един продукт. GOLD SARMS CARDARINE. 

 

 

Още по-приятно ще ви бъде, ако тичате под звуците на енергична музика. Сложете слушалките и излезте за 5 минути навън, усещането е зареждащо!

4. Витаминозен сок от плодове и зеленчуци
В над половината от случаите готовите плодови и зеленчукови сокове съдържат голямо количество добавена захар. Все повече хора приготвят сами напитки от пресни плодове и зеленчуци, богати на ценни антиоксиданти. Най-новата мода, дошла от САЩ, е сокът от червено цвекло, преценяван от много специалисти като ефикасно средство за усилване на имунитета и за преборване на умората.

Сложете в сокоизстисквачката или блендера 1 глава червено цвекло, 1 морков, 1 ябълка и 2 ч.л. лимонов сок. Подберете пресни био продукти. Пийте коктейла сутрин на гладно.

5. Почивка от компютъра
Стресът, безсънието и депресивните състояния са свързани и с прекаленото ползване на компютъра. Освен това то задълбочава заседналия начин на живот и така с 20% се увеличава рискът от преждевременна смърт. Нощното излагане на светлината на компютъра пък смущава метаболизма, усилва глада и води до напълняване.

На всеки час работа с компютъра отделяйте 5 минути почивка, за да направите няколко крачки или да се протегнете. Пуснете ръцете си покрай тялото, опънете краката в коленете, направете няколко въртеливи движения с главата, масажирайте дланите и пръстите си, фиксирайте с поглед далечна точка. Така ще си помогнете срещу неприятните мускулно-скелетни болки, характерни за съвременния човек. Щом се приберете вкъщи, забравете за компютрите. Особено вредно е да преглеждате социалните мрежи в леглото преди заспиване.

6. Дълбоко дишане
Когато всяко вдишване и издишване трае 5 секунди, ритъмът на сърцето се забавя. Това упражнение може да се прави в рамките на 3-5 минути всеки ден. Дълбокото, овладяно дишане позволява на нервната система да си почине от шумове, стрес, емоции и паразитни безпокойства. Ефектът се усеща в продължение на следващите няколко часа.

Можете да използвате мобилно приложение за релаксиращо дишане, което да ви ръководи.

7. Порция кисело мляко
Според последни проучвания на Медицинския университет в Бостън редовната консумация на кисело мляко води до намаляване с 31% на риска от хипертония. Точно обяснение все още не е намерено, но се знае, че киселото мляко понижава нивото на кръвната захар, а пробиотиците, които се съдържат в него, преборват холестерола. Кръвната захар и холестеролът са два рискови фактора за повишено кръвно налягане. Българско изследване пък сочи, че всекидневната консумация на кисело мляко възпрепятства напълняването.

Не е необходимо киселото мляко да е обезмаслено. Достатъчно е да го консумирате без захар.

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

four × 1 =