Facebook променя философията и дизайна си

“Вярвам, че бъдещето е на неприкосновеността на данните. Това е следващата глава за нашите услуги”, обяви Марк Зукърбърг по време на годишната конференция F8 на Facebook.

Промените ще са мащабни, като ще обхванат четирите основни приложения – Messenger, WhatsApp, Instagram и Facebook. Messenger ще има по-лек дизайн, а приложението ще стане по-бързо, като още тази година ще има изцяло нова версия.

Освен това ще има и нови функции като възможност потребителите заедно да гледат клипове и да си чатят през това време. Ще има и приложение на Messenger за компютри с Windows и MacOS, като няма да е нужно човек да е постоянно отворил Facebook в браузъра си. Messenger ще предложи и повече възможности за бизнес потребители да използват платформата за комуникация с клиентите си.

Основното приложение на Facebook също ще има нов дизайн тази година. Той ще е по-лек, семпъл и ще се нагажда според най-използваните от потребителя функции. Промените ще влизат постепенно в приложението, а след няколко месеца ще започнат да се появяват и във версията за браузъри за компютри.

Facebook ще направи Групите приоритет, като те ще придобият по-голямо значение и имат повече фокус. Секцията за Групи ще има нов дизайн за по-лесно откриване на нови групи, както и ще има повече възможности за споделяне на съдържание от и в групите. Facebook ще предложи и различни типове групи, които ще имат достъп до специфични функции. Групи за здраве например ще моат да споделят въпроси без да се виждат данните и профилите на потребителите, ако те не искат това. Групи за работа ще имат опция свързване с работодатели и др.

Facebook ще увеличи и държавите на услугата си за запознанства Dating чрез Secret Crush. Тя ще позволи на потребителите анонимно да въвеждат до 9 приятели, които харесват за нещо повече. Ако и някой от тези приятели е в Dating и въведе неговото име в своя списък с тайни интереси, то тогава двамата ще бъдат уведомени, че се харесват. В противен случай, всичко ще остава скрито и анонимно.

Промени ще има и при Instagram. Приложението ще има нови функции и услуги. Сред тях ще е възможност да се разпознават стоките и предметите, които популярни профили публикуват и да се купуват директно от приложението. Естествено с комисионна за профила. Instagram ще предлага и по-лесен начин за набиране на средства за благотворителни кампании, първоначално само в САЩ.. Ще има подобрения и при камерата с повече функции и филтри.

WhatsApp за сега ще има най-малко промени. Те ще се насочат най-вече към бизнеса. През следващите месеци ще има нови функции, които да улеснят на фирми и потребители да комуникират помежду си. Ще има и каталог, в който фирмите ще могат да представят стоките и услугите си, за да могат потребителите да ги откриват по-лесно.

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

fifteen + 12 =