Храни за покачване на мускулна маса

Списъкът който ще ви представим, включва следните храни: яйцабадемисьомгакисело млякоговеждозехтинвода и кафе. С приемането на всяка една от тях храни, ще имате повече сила и ще можете да направите огромни мускули.

Перфектният протеин – Яйца

Протеинът в яйцата има най-висока биологична стойност от всеки друг източник. На човек му е нужен много по-малко протеин, усвоен от белтъка на яйцето, отколкото, когато приема от други източници, за да постигне същото мускулно нарастване. Но също така, освен белтъка, трябва да ядем и жълтъка. В допълнение към протеина от белтъка, жълтъка съдържа витамин Б12, който е необходим за разпределение на мазнините и мускулна контракция. И не – хапването на няколко яйца на ден, няма да увеличи риска от сърдечни заболявания.

Бадеми 

Бадемите са един от най-добрите източници на алфа-токоферол и витамин E – това е формата, която най-добре се абсорбира от тялото Ви. Това е от значение за вашите мускули, защото витамин Е е мощен антиоксидант, който може да помогне за предотвратяването на травми в следствие на свободните радикали*, след тежка тренировка. Колкото по-малко щети от свободните радикали, толкова по-бързо вашите мускули ще се възстановят от тренировката и ще започнат да нарастват.

Бадемите са двойна застраховка за мозъка. Според скорошно проучване, публикувано в журнала на Американската медицинска асоциация е установено, че при мъже, които консумират повече витамин E от хранителни източници, а не от добавки, има 67% по-малък риск да се разболеят от болестта на Алцхаймер, отколкото тези, които приемат по-малко витамин Е.

Сьомга

Сьомгата е с високо съдържание на качествени протеини и омега-3 мастни киселини. Именно омега-3 мастните киселини, могат да намалят загубата на протеин след тренировка, като по този начин, подобряват възстановяването. Това е важно, защото за да изградите мускули, Вие трябва да съхраните новите запаси от протеин по-бързо, отколкото вашето тяло, ще израсходва старите.

Сьомгата намалява риска от сърдечни заболявания и диабет. Изследователи от щатския университет на Луизиана са  установили, че при хора с наднормено тегло, в следствие на добавянето на 1,8 грама DHA омега-3 мастни киселини в рибеното масло към ежедневната им диета, инсулиновата им резистентност** е намаляла с 70% за 12 седмици.

Кисело мляко

Дори с аура от заобикалящия го естроген, киселото мляко е идеалната комбинация от протеини и въглехидрати за възстановяване и мускулен растеж. Хубаво е редовно да се коснумират плодови кисели млека, тъй като допълнителните въглехидрати от плодовете, повишават нивото на инсулин в кръвта, което е един от ключовете за намаляване загубата на протеин след тренировка.

Киселото мляко е една от малкото храни, в които се съдържа конюгирана линолова киселина, която намалява телесните мазнини.

Говеждо

Говеждото месо е важен източник на желязо и цинк, две от хранителните вещества, които са с решаващо значение за изграждане на мускули. Също така, говеждото е източник номер едно на креатин, сред останалите храни.

Говеждото е склад за селен. Изследователи от Станфордския университет са установили, че при мъжете с ниски кръвни нива на минерали, е пет пъти по-вероятно да се развие рак на простатата, отколкото при тези с нормални нива.

Зехтин

Той не позволява загуба на мускули, в следствие понижаване нивата на клетъчен протеин, наречен тумор-некротичен фактор-а, който води до мускулна загуба и слабост.

Зехтина е отличен източник на витамините А и Е, получили оценката “витамини на вечната младост”. Съдържа два вида ценни мастни киселини в оптимално съотношение – 80 % олеинова киселина и 10 % линолева. Олеиновата киселина, която се съдържа в него, предпазва сърцето и артериите, подпомага профилактиката на атеросклерозата, намалява риска от ракови заболявания, снижава нивото на “лошия” холестерин, като едновременно повишава нивото на “добрия”. Зехтинът поддържа клетъчните мембрани в оптимално състояние. Той има изразени липотропни ефекти, като намалява натрупването на мазнини в черния дроб и го предпазва от мастна инфилтрация. Също така, намалява риска от диабет и остеопороза.

Ако искате да качите мускулна маса изберете натуралните капсули „Anavor“  Той е проектиран да увеличи естествено нивото на тестостерон, което е „липсващото звено“ от съществено значение за изграждането на мускулите, чрез предоставяне на тялото хранителни вещества от които се нуждае, за да произвеждат повече тестостерон по естествен път.

Вода

 Мускулите в тялото на всеки един от нас, са около 80% вода. Промяната на само 1% от водата в тялото, би се отразила неблагоприятно на възстановяването. През 1997 година, германско проучване установи, че протеиновия синтез има най-висок процент в мускулните клетки, които са добре хидратирани, в сравнение с дехидратираните клетки. С други думи, колкото по-дехидратирани сте, толкова по-бавно, тялото Ви ще усвоява протеина, който Ви е необходим за изграждането на мускули.

Изследователи от университета в Лома Линда, Калифорния са установили, че мъжете, които са изпили по 5 или по 8 чаши вода (200-250 мл.) на ден е с 54% по-малко вероятно да пострадат от фатални сърдечни атаки, отколкото тези, които са изпили 2 или по-малко чаши на ден.

Кафе: Повече повторения

Зареждайки се с кофеин, преди вашата тренировка, ще можете да тренирате по-дълго. Според скорошно проучване е установено, че мъжете, които са изпили 2 1/2 чаши кафе на няколко часа, преди тренировка, са били в състояние да спринтират 9% повече време, отколкото, когато не са изпили толкова кафе. Това е така, защото кофеинът, директно стимулира мускулите.

 

Автор: vivian

Сподели тази статия:


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 + 18 =