Хронична умора или решения за зареждане

С един добър план за действие, лесно ще забравите значението на думата “умора”.

Тялото ще ви каже, кога е време да се събудите

Зависи от тялото – то ще ви каже, кога е време да се събудите. Въпреки че като правило, последната дума има будилникът.

Когато станете от сън, излезте на балкона и се “изкъпете” със слънчева светлина. След това вземете един душ. Това ще възстанови циркадните ритми на тялото ви и ще накара тялото ви да функционира в 24-часов режим.

Когато има липса на светлина, режимът сън-будност пада всеки ден с 12 минути. Тялото започва да работи с понижен ритъм. Според специалистите, това се дължи на сезонните промени на слънчевото греене.

Опитайте: отделете всяка сутрин по 30 монути за слънчеви бани: отидете на разходка или закусвайте на балкона. Ако трябва да ставате в ранните часове – включете всички лампи – те ще играят ролята на слънцето.

Светлината, макар и изкуствена, ще даде на тялото сигнал, че сутринта е дошла.

Доказано: не прекалявайте с въглехидратите, в противен случай ще получите обратен ефект на очакваното. Ако искате да запазите тонуса през целия ден, хапнете малко шоколад през първата половина на деня.

Според изследванията, жени, чието меню става по-протеиново и по-малко въглехидратно, скоро отбелязват подобрение в настроението и състоянието си.

Опитайте: ограничете дневния прием на въглехидрати до 150 грама. Разделете ги в следното съотношение:

  • 5 порции зеленчуци
  • 2 порции плодове
  • 3-4 порции въглехидрати, съдържащи нишесте (хляб и тестени изделия от пълнозърнесто брашно, зърнени храни).

Съгласно тази схема, закуската може да се състои от сандвич с яйце, сирене и шунка.

Разделете зеленчуците на две:

  • оставете една част за вечеря.
  • от втората подгответе салата за обяд. Добавете към нея сандвич с 50 грама постно месо и 20-25 грама сирене. И за десерт – ябълка.

Отменете сутрешното кафе.

Доказано е: по-добре пийте кафето си по време на междинната закуска – около 10 часа сутрин. Кофеинът връща яснотата на мисълта, блокира действието на аденозина (вещество в мозъка с хипнотичен ефект).

Опитайте: ако след безсънна нощ искате да останете будни, пийте по 50 грама кафе няколко пъти през деня. Няма нужда да измервате кафето до грам. Просто пийте чаша кафе или друг кофеинов продукт няколко пъти през деня, за да се чувствате енергични.

Обяд по график. Закуска и вечеря – също

Сигурно сте чували: Яжте малко и само когато сте гладни – това е залог за енергия през целия ден

Доказано: много по-полезно е да се храните в точно определено време, защото нуждата от калории зависи от моторната активност през деня, от времето на събуждане и продължителността на съня.

Ден след ден тялото придобива навици, в които са включени и сутрешните упражнения, навикът да ходите пеша до работа и обратно, да не говорим за времето за почивка и релакс. Причината за умората може да бъде пропусната закуска или необичайно късен обяд. Хаотичното хранене води до внезапни пристъпи на глад и преяждане.

>>>Най-добрият стимулант са таблетките Vita Gra. Те са изцяло на билкова основа, 100% натурални и напълно безвредни. Без странични ефекти. Върнете самочувствието си и се насладете на здрава, силна, и по-продължителна ерекция!<<<

Опитайте: Купете си закуска от вечерта или си пригответе сирене, шунка и зеленчуци за сандвичи. Пригответе си обяда от вкъщи, в случай, че нямате време да отидете на обяд в любимото ви кафене. Направете си меню в неделя за цялата седмица. Замразени зеленчуци и домашно приготвени кнедли, извара, макарони, които бързо ще можете да приготвите в дните през седмицата. Така ще ви остава време дори и за разходка след вечеря!

Медитация

Никой не оспорва, че това е полезна техника. Но при условие, че продължава поне 20 минути.

Опитайте: Ако се чувствате изморени, не бързайте да посягате към цигарата. Използвайте по-безопасен за белите дробове начин на почивка. Потърсете уединено място. Концентрирайте се върху дишането си. Представете си лошите мисли като облаци в небето, които плуват независимо от вас, на воля. И мислете за приятни неща: любимото куче, почивка на морето или за срещата с любим човек. След 20 минути ще бъдете готови да се върнете на работа.

Автор: vivian

Сподели тази статия:


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

thirteen − 4 =