Какво да ядете докато сте на работа

Вгледайте се внимателно по-отблизо в хранителните навици на вашите колеги. Като правило те могат да бъдат разделени на 3 групи:
1) тези, които носят готови ястия от дома
2) тези , които ходят на обяд в най-близките заведения
3) тези, които купуват леки закуски от магазина и хрупат бисквити през целия ден.
Кое е правилно? Ето някои съвети за за здравословно хранене в офиса.

Обилният обяд намалява производителността

Повечето хора се хранят рядко и обилно. Отивайки на обяд, те се опитват да компенсират енергийните загуби възможно най-бързо, поръчвайки серия от три ястия. Обикновено след такъв обяд производителността намалява, стомахът смила храната най-малко един час, появява се сънливост. Най-доброто решение е да се премине към частично захранване.
 В 10-12 часа организирайте лека закуска, овесена каша с банани, която сте си приготвили у дома. Настърган шоколад и орехи ще направят тази закуска много полезна. Ще се почувствате тонизирани и лесно ще продължите работа. Всички тези продукти се усвояват бързо, а до обяд ще имате време и да огладнеете.

Домашната храна ще ви спести гастрит

И така, време е за обяд. Забравете за предшествениците на гастрита – дюнер или хамбургер от най-близкия павилион. Домашната храна е пътят към здрав стомах, пълно насищане и добро настроение. Проста и достъпна опция, която не изисква дълго време зад печката са варено пиле, риба или говеждо месо, пресни зеленчуци, твърди сирена и пълнозърнест хляб.
Можете да пиете зелен чай след закуска и след вечеря. Това е много полезно, ободряваща напитка, богата на антиоксиданти и биологично активни вещества.
Не забравяйте за водата! Честите прекъсвания за кафе не са най-добрата възможност за попълване на загубата на течност, тъй като кафето има диуретичен ефект. Пийте чиста вода – тя ще реши много проблеми с храносмилането, кожата и косата.

Глад след вечеря? Имате право на хапване

Шоколади, сладки, бисквити, торти и сладкиши изглеждат апетитни, но по-добре изберете „правилната“ захар: плодовете и меда. Те компенсират липсата на глюкоза и, като бонус, осигуряват фибри, витамини и минерали.
Продукти, които са най-подходящи за бърза закуска:
• ядките са склад от есенциални мастни киселини, витамин В6, протеин, цинк и желязо. Те също имат и много калории, за да убият и най-мощния глад.
• Маслините съдържат витамини Е и А, които са полезни за кожата, ще наситят и ще намалят риска от сърдечно-съдови заболявания, на които са толкова податливи работещите в офис.
• Бананите са в списъка на продуктите, полезни за мозъка. Те засищат и успяват да успокоят бушуващия апетит.
• Морковите съдържат много каротин, калций, фосфор и магнезий.
• Сухите плодове са идеален вариант за зимата. Те са сладки, вкусни и питателни. Подобряват мозъчните функции. Трябва да отбележим, че сушените плодове са калорични, затова внимавайте с тях ако сте на диета.
Важно е да изберете подходящите продукти. Теглото на порция за едно хранене не бива да е повече от 250 гр. Пийте до 2 литра вода дневно, 30 минути преди хранене. И когато огладнеете, без ограничения може да хапвате ябълки, моркови, краставици, домати.

Не позволявайте на излишните килограми да убият самочувствието ви! Lipoin ще реши проблемите ви с наднорменото тегло. Капсулите Lipoin са изцяло натурални и безвредни. Прочетете повече ТУК!!!

Всички тези препоръки ше ви бъдат от полза не само на работното място. Ако сте се нахранили добре, влизайки в супермаркета няма да нападнете въглехидратните продукти и няма да харчите допълнителни пари за безполезни полуготови продукти, няма да се изкушавате и от лъскавите опаковки на сладкишите. Ще се чувствате уверени и спокойни, избирайки само онези продукти, от които наистина се нуждаете и които са полезни. Правилното хранене пази не само стомаха, но и портфейла!

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Trackbacks/Pingbacks

  1. Какво да ядете докато сте на работа - PIKANTNO.BG - […] Прочетете цялата статия тук. […]

Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

20 − 19 =