Какво трябва да знаете за 24-часовия детокс?

Ако сте се решили на 24-часовия детокс план, тогава трябва да започнете с подготовката на организма още от предишната вечер. Желателно е да си легнете по-рано (около 21:30 или най-късно 22ч.), за да си осигурите поне 9-10 часа сън.

През този период на покой тялото ви се освобождава от натрупаното напрежение, мускулите се отпускат, намалява нивото на кортизол. Така сутринта ще се събудите отпочинали и заредени с енергия, с помощта на която ще преминете успешно процеса на детоксикация.

Сутрешен ритуал
След като сте се наспали, започнете деня с правилния сутрешен ритуал. Изпийте нагладно чаша топла вода с разтворен в нея лимонов сок. Така ще заредите организма с витамин С, по този начин стимулирате стомашно-чревния тракт и енергизирате клетките.

Освен това след сън тялото се нуждае от повече хидратация, за да се събуди и активизира. Хидратацията като цяло е ключът към всяка детокс програма, защото с помощта на течностите освобождавате организма от натрупани токсини.

Останете активни
По време на 24-часовия детокс е желателно да не тренирате така усилено, колкото през останалите дни, защото тялото ви няма толкова енергия. Но от друга страна, детоксикацията не означава, че трябва да мързелувате целия ден, а дори напротив – желателно е да останете активни, за да раздвижите кръвта. Опитайте с йога, пилатес или кратка серия на бягащата пътечка.

 

 

>> Свали излишните килограми, изгори излишните мазнини и стегни корема само с един продукт. GOLD SARMS CARDARINE. 

 

 

Не гладувайте
Много хора бъркат детоксикацията с режим на пълен глад, а това е погрешно. Позволено е да се храните, стига да внимавате кога и какво хапвате. Сутринта започнете с плодово смути от ягоди и банан или пък опитайте със зелено смути със спанак и краставица.

Ако преди обяд почувстате глад, хапнете малко ядки или изяжте една ябълка. За обяд си направете богата салата, а за вечеря включете протеини в менюто си като си приготвите риба. Някои по-леки крем супи също могат да се включат в детокс режима.

Позволени и забранени храни
И все пак има неща, които са категорично забранени през следващите 24 часа. Консумацията на захарни изделия, млечни продутки (изключение прави само киселото мляко), варива, хляб и тестени, пикантни сосове, сол, кафе, алкохол временно трябва да се преустанови.

Наблягайте на пресни плодове и зеленчуци, сокове, супи, смутита, включете ядки или семена в менюто си. Месото трябва да е в малки порции – позволени са пилешко и пуешко, но ако искате максимален ефект от детокс режима, най-добре заложете на риба. Вместо кафе пък може да ползвате зелен или черен чай – така ще ускорите и метаболизма.

По-различна вечеря
Завършете 24-часовия детокс с една по-различна вечеря. Отделете време да си я приготвите и да й се насладите. Не яжте пред телевизора или пък бързайки, за да се захванете с някоя изостанала задача. Използвайте вечерята като повод да си починете и да се отпуснете, докато хапвате нещо леко и ненатоварващо стомаха.

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

twelve + 6 =