Красиво дупе и стегнато тяло с 10 минутна тренировка

trenirovkiТренировка с продължение 1- минути дневно ще ви спомогне да се тонизирате, да стегнете тялото си и да изваяте страхотно дупе.Изпълнявайте всяко упражнение в рамките на 45 секунди, като почивате по 30 сек. между тях. Повтаряйте упражненията по 2 пъти.

1.В разкрачен стоеж, придържайте една гира с вдигнати над главата ръце. С клякане спуснете двете ръце с гирата точно пред гърдите. Старайте се да държите гърба си изправен.

2.Това упражние включва значително голям брой мускули. Затова е необходимо да се придържате към последователността при изпълнението им. . Застанете в разкрачен стоеж, така че пръстите на краката да сочат навън. Вземете гирите и с изправен гръб клекнете. Изправете си като вдигнете гирите до нивото на гърдите, след което ги вдигнете нагоре.

3.Застанете леко разкрачени. С клякане изнесете двете си ръце с гири пред колената, а докато се изправяте прибавете ръцете към тялото.

4.Легнете по корем на пода с леко разкрачени крака които да се намират на нивото на раменете. Сложете ръцете си над главата и повдигнете едновременно ръцете, торса и краката, докато сте със стегнато дупе. Преместете ръцете встрани и назад и вдигнете само торса.

С тези лесни 4 стъпки ще получите красивото и стегнато тяло, за което мечтаете, без да отделяте излишно време за фитнес и неприятни диети.

Автор: sisa

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

seven + nineteen =