По колко трябва да вървим за да отслабнем?

Движението е изключително важно за подържане на здравословно тегло. Мързелуването и тъпченето с вредна храна води до натрупване на килограми, които е трудно да се свалят само с хранителни добавки.

За да отслабнете, трябва да комбинирате физическо натоварване с по-здравословно хранене. Ходенето на фитнес или посещаването на някаква друга активност ще ви помогне в борбата с килограмите. Въпреки това, особено лятото, няма как постоянно да сте в залата. За да не се отпускате когато нямате възможност да отидете на тренировка, ходете пеша.

Ходенето има множество ползи за тялото. Ако сте с удобни дрехи и обувки, може да извървите километри без да се изморите. При този тип движение се натоварват всички мускулни групи, което е от голямо значение за горенето на калории, отслабването и стягането на тялото.

Няма ясна формулировка колко често трябва да се движите пеш, за да отслабнете. Всичко зависи от вашето физическо здраве, като при всеки е различно. Ако сте на определена възраст, с наднормено тегло и лесно се изморявате, вие няма да може да вървите дълго като един младеж, например. Въпреки това не бива да се отказвате.

Лятото е сезон, в който може да ходите пеша сутрин и вечер. Първоначално може да започнете с по-малки цели – една обиколка на парка, ходене пеша след работа, а не гонене на автобуса (максимум 15 минути). След това постепенно може да увеличавате разстоянията, които искате да изминете, за да дадете възможност на тялото да свикне с натоварването.

Изследвания показват, че хора, които се движат пеша по 30 минути дневно и са на балансиран хранителен режим, могат да насърчат свалянето на килограми. В зависимост от здравословното им състояние, могат да се разделят с до 10-15 килограма за 10 месеца.

Как да ходите пеша с удоволствие?

Температурите навън са високи и силното слънце може би е една от причините да не ходите пеша сутрин и вечер след работа. Колкото и да се изкушавате от възможността да пътувате с автобуса или колата с климатик, опитайте се поне в едната посока да вървите пеша. Ако е много горещо, излизайте за разходка след 20 часа, когато навън става по-прохладно.

За да ходите повече, не взимайте асансьор, а използвайте стълбите всеки ден.

Ако ви е скучно сам/сама, навийте приятел или половинката за разходка. Понякога дори това, че някой друг е на режим и ходи пеша, е добра мотивация и за околните.

Автор: Фифи Иванова

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

nineteen − eight =