Съвети за намаляване на апетита

На въпроса”Какво да направя, за да отслабна?”, има редица отговори: фитнес, изтощителни диети. Всъщност, първото, което трябва да направите е, да се справите с прекомерния апетит.

Коя жена не мечтае за перфектна фигура? В името на това, се подлагаме на жестоки диети, които могат да бъдат и опасни, гладуваме, отказваме се от любими лакомства, тренираме до пълно изтощение и какво ли още не. Това отнема седмици, а понякога и месеци, а резултат в повечето случаи няма. Но, както знаем, винаги и във всяка ситуация, може да се намери изход.

Какво да направим, за да укротим апетита?

Билки
За да намалим апетита, може да прибегнем до помощта на билките. Можете да пиете билкови чайове, които до известна степен контролират чувството на глад.

• Ленено семе: лененото семе съдържа витамин А, въглехидрати, богато е на протеини и органични киселини. Как всичко това намалява апетита ни? При накисване, ленените семена отделят слуз в голямо количество и това е основният активен ингредиент. Обгръща стомашните стени и премахва чувството на глад.
• Ружа. Тази билка често се използва за лечение на стомашно-чревни заболявания. Тя помага и за намаляване на апетита.
• Комплекс от билки. Може да си приготвите смес от следните билки: глог, лайка, копър, корен от глухарче, листа от коприва, люцерна, корен от репей, зърнастец.

• Билкови хранителни добавки: Хранителните и спортните добавки са коктейли от активни съставки, докато лекарствата са на високи концентрации. Именно за това хранителните добавки например на фирмата Булгарикус за Контрол на Апетита са толкова ефективни, защото са изцяло на билкова основа, напълно ефективни и 100% безвредни.

Храни за намаляване на апетита

За да намалите апетита, може да ви помогнат някои храни. Трябва да се въздържате от ядене на храни, които увеличават чувството на глад.
Съветваме ви да се въздържате от солени храни, подправки и аромати. Те дразнят стомашната стена и насърчават секрецията на стомашни сокове.
За укротяване на апетита, могат да ви помогнат плодовете. Те съдържат естествена глюкоза, която временно потиска чувството на глад.
Яжте храни, които съдържат протеини. Протеинът запазва чувството за ситост по-дълго време. Всяко хранене през деня, трябва да включва най-малко 10 грама протеин.
Ако сте любители на шоколада, имаме добра новина за вас – тъмният шоколад помага в борбата с апетита. Достатъчно е да хапнете 1-2 блокчета. Не изяждайте цял шоколад! И само черният шоколад има такъв ефект. Млечният шоколад постига обратен ефект.
За контролиране на апетита, важна роля имат течностите. Може да пиете само вода или чай.

Фитнес

Знаем, че упражненията помагат при стрес. Знаем също, че стресът често е причина за голям апетит. Така че, когато се сблъскате с чувството на глад, направете 10 минутна разгрявка. Експертите смятат, че това помага за намаляване на апетита. Може просто да си пуснете любимата музика и да потанцувате

Някои съвети за намаляване на апетита

• Изплакнете устата с ментова вода и така ще намалите чувството на глад
• Пийте обезмаслено мляко
• Притиснете точката между носа и устата
• Масажирайте точката, която е между показалеца и средния пръст на ръката
• Изяжте една ябълка
• Пазарувайте само когато сте се нахранили. Гладът е лош съветник и най-вероятно ще грабнете чипс, сладки и кока-кола.
• Избягвайте алкохолните напитки, особено вермут и бира. Те увеличават чувството на глад
• Яжте често и по малко

Навикът да ядем много е придобит навик. В детството са ни учили, че доброто дете си изяжда всичко, а за награда, обикновено са ни давали десерт. Това са грешни стереотипи, кото трябва да промените. По този начин ще направите безценна услуга на тялото си. Така ще придобиете не само желаната фигура, но и ще удължите младостта и красотата си.

Автор: izdrave

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

sixteen − eight =