Свалете 5 килограма за 3 седмици с 12 прости правила

 

Не е нужно да следвате определена диета, за да се разделите с няколко излишни килограма от теглото си. Достатъчно е да спазвате определени правила, с чиято помощ може да свалите 5 килограма за 3 седмици.

Отслабването е една от най-объркващите теми за много хора. Всичко се дължи на противоречивата информация и многото митове, свързани с диетите. Може би самите вие сте ставали „жертва” на подобно объркване.

Едно обаче със сигурност е ясно – устойчивата загуба на тегло не може да се постигне със спазването на определена диета в кратък срок, а чрез промяна в начина на живот.

Ако имате желание да отслабнете и сте готови да направите някои промени по отношение на храненето и ежедневието си, вижте 12 правила с чиято помощ ще отслабнете с 5 килограма за 3 седмици:

Спазвайте златното правило: Повече изгорени калории от приетите
Ако искате да отслабнете, трябва да изгаряте повече калории, отколкото консумирате всеки ден. Никога не приемайте по-малко от порядъка на 1200-1600 калории на ден, защото това може да бъде опасно за вашето здраве.

Поставете се постижими цели и следете напредъка си
С всяка малка „победа”, с всяка постигната цел вашата мотивация ще се увеличава все повече, а това означава приближаване до основното ви желание – да отслабнете трайно. Бъдете реалисти и си поставяйте постижими цели като например:

 

 

>> Свали излишните килограми, изгори излишните мазнини и стегни корема само с един продукт. GOLD SARMS CARDARINE. 

 

 

 

 

Отслабване всяка седмица
Загуба на 500 грама до 1,5 килограма на седмица
Загуба на 5 килограма за 3 седмици

Пийте повече вода (особено преди хранене)
Консумирането на вода един час преди хранене има две доказани ползи, свързани със загубата на тегло. Първо – метаболизмът се забързва с около 30% за период около час и половина след приема. Второ – човек консумира по-малко калории, защото се чувства по-сит.

Винаги проверявайте храните и напитките за добавена захар
Захарта е една от причините за затлъстяването, появата на диабет и сърдечно-съдовите заболявания. Ето защо вие трябва да четете внимателно етикетите на храните и напитките, които консумирате. Дори някои „здравословни” храни могат да крият в себе си голямо количество захар.

Премахнете простите въглехидрати от храната си
Простите или рафинираните въглехидрати се абсорбират бързо от организма и повишават кръвната захар. Резултатът е: много скоро след техния прием вие отново се чувствате гладни. Избягвайте да се храните с бисквити, бонбони, сладкиши, торти, бял хляб.

Внимавайте за размера на порциите си
Дори малко редуциране с 10-20% на количеството на храната, която ядете, често може да наклони везните във ваша полза и да предизвика загуба на тегло. Ето защо се старайте да слагате по-малко храна в чинията си, отколкото обикновено.

Винаги имайте в близост здравословна храна
Изкушението да хапнете нещо малко може да бъде много силно, но за щастие вие може да го неутрализирате, като имате винаги наблизо здравословни храни. Подходящи за целта са: всички плодове, шепа ядки, твърдо сварени яйца, зеленчуци.

Направете храната си по-пикантна
Консумирайте повече пикантни и люти храни. Добавяйте повече лют червен пипер в ястията си. Капсаицинът, съдържащ се в тази подправка, засилва метаболизма и намалява апетита.

Забравете за бързото хранене
Няма значение колко здравословна може да ви изглежда дадена фаст фууд храна, тя почти винаги крие в себе си трансмазнини, голямо количество сол и захар. Още повече – „бързите храни” са с високо съдържание на калории, като в същото време имат ниска хранителна стойност.

Ходете повече пеша или карайте колело
Последователните малки действия водят до големи промени. По тази причина – ходете пеша, винаги когато можете. Качвайте стълбите, вместо да взимате асансьора. Ако имате възможност, карайте и колело. С тези малки действия вие ще горите повече калории, без да ограничавате храната си.

Автор: vivian

Сподели тази статия:
468 ad


Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

16 + 8 =